UEFA OTVORILA NOVU APLIKACIJU ZA KUPOVINU KARATA ZA EURO U NJEMAČKOJ
Poznato kako se može doći do ulaznica
Tačno je ostalo 100 dana do početka Evropskog prvenstva u fudbalu koji se održava u Njemačkoj. Karte su još u decembru doslovno ‘’planule’’ i veliki broj navijači nije stigao do njih, ali sada su stigle dobre vijesti i za njih.
UEFA je otvorila zvaničnu platformu za preprodaju ulaznica za EURO 2024. godine, gdje će vlasnici ulaznica moći da ponude svoje karte po nominalnoj vrijednosti za sigurnu preprodaju drugim navijačima, objavljeno je na zvanično sajtu Evropske fudbalske unije.
To znači da će svi koji do sada nisu uspjeli da dođu do ulaznica za mečeve kontinentalnog šampionata, na kojem će poslije nakon 24 godine nastupiti i reprezentacija Srbije, imati mogućnost da to učine od 13. marta.
Zvanična platforma za preprodaju je jedina ovlašćena platforma za preprodaju karata za UEFA EURO 2024. UEFA podseća navijače da ne koriste nijednu drugu platformu, kako bi izbjegli mogućnost kupovine falsifikovanih i nevažećih ulaznica, piše Sportal.
Navijači koji žele da prodaju karte:
• Platforma za preprodaju će biti otvorena do 11. marta u 11:00 po srednjeevropskom vremenu kako bi vlasnici karata mogli da navedu svoje karte.
• Vlasnici ulaznica mogu navesti bilo koji broj karata koji žele da prodaju.
• Neprodate karte će ostati kod prvobitnog kupca.
Navijači koji žele da kupe karte:
• Platforma za preprodaju će biti otvorena od 13. marta u 11:00 CET do 14. marta u 11:00 CET.
• Ulaznice će se prodavati po principu „prvi dođe, prvi uslužen“.
• S obzirom na rekordnu potražnju za ulaznicama tokom prethodnih faza prijave, očekuju se dugi redovi. UEFA će prikazati dostupnost karata na “EURO2024.com/tickets” neposredno prije nego što se platforma za preprodaju otvori za kupovinu.
Slično kao na EURO 2020, u martu će biti više perioda preprodaje za fanove koji žele da prodaju i kupe karte; dalji termini biće objavljeni na “EURO2024.com/tickets”. Razlog za otvaranje platforme za preprodaju u unaprijed definisanim vremenskim terminima je da se izbjegne potreba navijača da stalno provjerava dostupnost novih ulaznica.
Da bi što veći broj navijača imao priliku da vidi turnir uživo, broj ulaznica koje se mogu kupiti biće ograničen na ukupno 12 karata i maksimalno četiri karte po utakmici.
Izvor fotografije: EPA